»Sama govori o tem, kako sta prehajala med svojimi polji ustvarjanja – od avantgarde iz New Yorka in Japonske, ki jo je poznala ona, do rokenrola, ki je bil v njegovi domeni. Drug drugega sta navdihovala ter zelo pozitivno in plodovito prispevala k življenju drug drugega.«
»Najprej sem mislil, da bi bilo delo najbolje obdržati kot del japonske kulturne dediščine; v vseh 46 letih ni zapustila japonskih tal. Toda fenomen Beatlov je bil in ostaja svetoven.«
»Zelo redko je mogoče videti kako njihovo delo na papirju, ki ni povezano z njihovim glasbenim katalogom – gre za relikvijo, za oprijemljiv predmet, ki so ga pomagali oblikovati vsi štirje člani The Beatles.«
»Medtem ko je slika nastajala, najverjetneje ni bilo te intence. Mislim, da je šlo za bolj fluiden proces, za asociativno ustvarjanje, s katerim so se lahko izrazili.«
»Mislim, da so Podobe ženske resničen odraz tistih stotih ur, preživetih skupaj ... to je bila verjetno ena zadnjih priložnosti, ko so sedeli skupaj, ko so imeli urnike, ki so od njih terjali, da ne počnejo ničesar drugega kot čakajo na koncerte.«
»Težava je v tem, da zvezdniki z drugih področij, ki niso prej nikoli pokazali nobenega zanimanja za leposlovje, v mladinski književnosti vidijo lahek način, kako razširiti svojo 'znamko'.«
»Največja razlika je v tem, koliko dela založnik naloži avtorju: zvezdnik ima v pogodbi morda dva dni, ko mora v različnih oddajah govoriti o svoji knjigi, neznan pisatelj pa mora hoditi po šolah po vsej državi, da bi si tako začel pri samem dnu graditi bazo oboževalcev.«
»Mi smo Pepelke knjižnega posla, bolj ali manj spregledani, zato ni čudno, da kakega pisatelja ujezi, da pozornost dobijo samo tisti kolegi, ki so tako ali tako že zvezde.«
»Veliko bolje razumeš dinamiko med njimi in to, kako so se spopadali s težavami. Zanimivo je in privlačno. Še bolj se zaveš, da je šlo za navadne, dobre fante iz Liverpoola, ki so si bili med seboj zelo različni. Zdaj jih še bolj cenim.«
»Večkrat, kot lahko preštejem, so me vprašali, ali bi napisal avtobiografijo, a še nikoli ni nastopil pravi čas. Edino, kar mi je vedno uspelo, bodisi doma bodisi na poti, je pisanje novih pesmi.«